1. Postanowienia ogólne
- Serwis ROZMAWIACZ.PL prowadzony jest przez firmę Avacode, zarejestrowaną pod adresem: 54-239 Wrocław, Nip: 8762090388, Regon: 521787703
- Serwis ROZMAWIACZ.PL (Zwany dalej Serwisem) świadczy usługę rozmowy on-line z dostępnym rozmówcą
- Usługa rozmowy (zwaną dalej po prostu Usługą) realizowana jest przez Google Meets
2. Rezerwacja usługi
- Klient może wybrać dowolną spośród dostępnych Usług korzystając z systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie otwieranej przyciskiem „Umów rozmowę”
- Rezerwacja odbywa się poprzez system Bookero
- Rezerwację należy opłacić z góry korzystając z podpiętego systemu płatności lub skorzystać z innej opcji płatności, która zostanie zaakceptowana przez pracownika Serwisu
- System płatności zapewnia płatność poprzez blik, przelew elektroniczny, gotówkę
- Wysłana i opłacona rezerwacja oczekuje na potwierdzenie, o którym Klient dowie się poprzez podany numer telefonu lub e-mail
3. Realizacja usługi
- Po zaakceptowaniu terminu oraz płatności przez Serwis Klient otrzymuje link do otwarcia w przeglądarce internetowej
- O umówionej godzinie wybranego dnia Rozmawiacz oczekuje na Klienta pod ustalonnym i wysłanym wcześniej linkiem
- Rozmowa trwa przez ustalony podczas rezerwacji przedział czasowy – zwykle jest to czas 50min, który pozwala również Rozmawiaczowi swobodnie przygotować się do następnej rozmowy jeśli taką ma już zarezerwowaną
3. Realizacja usługi – odstąpienie
- Klient może odstąpić od realizacji usługi poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj rozmowę” w emailu, który został mu przesłany podczas rezerwacji
- Zwrot środków nastąpi po akceptacji anulowania przez pracownika serwisu
4. Warunki usługi
- Zachowujemy anonimowość
- Rozmowy przeprowadzane są w parach, nie dołącza do nich żadna dodatkowa osoba czy bot
- Rozmowa nie jest w żadnym stopniu i zakresie obsługiwana przez sztuczną inteligencję (AI) – tylko żywy rozmówca
- Treść rozmowy przeprowadzonej poprzez serwis nie jest przechowywana, rejestrowana, przetwarzana ani udostępniania osobom (oraz firmom) trzecim
- Tematyka rozmów jest dowolna z wykluczeniem treści obscenicznych, wulgarnych, obraźliwych tym bardziej gdy dotyczy to osób zaangażowanych w rozmowę
- Mile widziane jest przygotowanie tematu dyskusji przez Klienta, nie wykluczamy jednak podsunięcia któregoś z lekkich, dyżurnych tematów przez Rozmawiacza – po to jesteśmy!
- Rozmawiacz ma prawo do zadawania pytań doprecyzowujących w ramach ogólnie przyjętych norm prowadzenia konwersacji jednak bez nadmiernego dociekania
- Rozmawiacz nie ma prawa żądać czy oczekiwać jakichkolwiek danych wrażliwych pozwalających zidentyfikować klienta lub w jakikolwiek sposób naruszyć jego dobra. Dane te obejmują dane osobowe, kontaktowe, tajne hasła, numery PIN, informacje finansowe itd.
- Rozmawiacz nie ma prawa wymuszać rezerwacji kolejnego terminu przez Klienta – tutaj inicjatywa należy wyłącznie do osoby korzystające z serwisu
- Rozmawiacz traktuje Klienta profesjonalnie przez cały czas trwania relacji – jako Klienta – nie może tu dojść do nadmiernej zażyłości. Jeśli taka się pojawi powinna być kontynuowana prywatnie (hej! nie zakazujemy sympatii!) bez udziału Rozmawiacz.pl
